مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله سنجش نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهاي خدمات فني ومهندسي کشاورزي (مطالعه موردي، شهرستان ا


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله سنجش نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهاي خدمات فني ومهندسي کشاورزي (مطالعه موردي، شهرستان اسلام آبادغرب با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله سنجش نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهاي خدمات فني ومهندسي کشاورزي (مطالعه موردي، شهرستان اسلام آبادغرب با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله سنجش نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهاي خدمات فني ومهندسي کشاورزي (مطالعه موردي، شهرستان اسلام آبادغرب با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله سنجش نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهاي خدمات فني ومهندسي کشاورزي (مطالعه موردي، شهرستان اسلام آبادغرب با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین کنگره ملی علوم و فناوریهای نوین کشاورزی

تعداد صفحات: 4

چکیده:

هدف کلی این تحقیق بررسی نگرش گندمکاران شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به شرکتهای خدمات فنی ومهندسی کشاورزی می باشد. روش تحقیق پیمایشی واز نوع توصیفی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کشاورزان گندمکار شهرستان اسلام آبادغرب با تعداد16900نفر و تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران 270 نفر برآورد گردید. روایی پرسشنامه با کسب نظرات متخصصان وضریب اعتبارپرسشنامه نیز با استفاده ازنرم افزارSPSS 91/0بدست آمد. یافته های نشان داد که نگرش گندمکاران نسبت به شرکتهای خدمات فنی ومهندسی کشاورزی در سطح خوبی است، همچنین آزمون رگرسیون چندگانه گام به گام نشان داد که متغیر مستقل تأثیر خدمات کشاورزی شرکتها در افزایش معلومات فنی گندمکاران در سطح 99% معنی دار بوده و نیز 9/30درصد متغیر وابسته(نگرش به شرکتهای خدمات فنی ومهندسی کشاورزی) به وسیله متغیر مستقل مذکور تبیین می گردد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 19 ]

[ چهارشنبه 17 آذر 1395 ] 6:44 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]