مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله آشنايي با فلش با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آشنايي با فلش با word دارای 83 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آشنايي با فلش با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله آشنايي با فلش با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آشنايي با فلش با word :

آشنایی با فلش

مقدمه :
برای ایجاد سایتهای جذاب وپویا فلش ماکرو مدیا یکی از ابزارهای مفید می باشد. با استفاده از این برنامه میتوان به یک سایت تعامل و پویا نمایی بخشید و بدین وسیله جلوه های ویژه ای راتولید نمود .با استفاده ازاین برنامه آموزشی شما عوامل اصلی فلش راشناخته و قادر به تولیدفیلمهای فلش خواهید شد. نرم افزارهای دیگری نیزجهت ویرایش گرافیکی یا صوتی به همراه فلش در تهیه محتوای صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برنامه هایی نظیر Macromedia Dreamweaver یا Microsoft Frontpage به همراه برنامه فلش کاربرددارد.

برنامه فلش با حداقل امکانات وظایف بزرگی را انجام می دهد که از آن جمله می توان ساخت تصاویر وبی را نام برد. وب بخشی از اینترنت است که به صورت ویژوال بوده وبه خلاقیت بصری نیاز داردوقتی که در یک سایت وبی وارد می شوید هزاران ایده مختلف جذاب کننده را مشاهده خواهیدنمود. فلش دارای ابزارهایی است که با استفاده ازآنها می توانید تصاویر زیادی راایجاد نمائید. تصاویری که در فلش رسم می شوند به وسیله گرافیک برداری تولید می شوند نه به شکل Bitmapگرافیک برداری دارای مزیتهایی نسبت به Bitmap است که کوچک تر بودن فایلهای تصاویر برداری نسبت به فایلهای Bitmap هم ارز آنها یکی از این مزایا می باشد.

همچنین فایلهای گرافیک برداری بدون از دست دادن کیفیت دارای قابلیت Scale هستند. تصاویر برداری فلش را به سادگی نمی توان به سایت وب اضافه کرد. این تصاویر معمولا باید توسط یک برنامه خاص مشاهده شود. این برنامه برای تصاویر فلش Flashplayer می باشد که در مرورگر وب نصب می گردد. تصاویر فلش به صورت بخشی از فیلم فلش ذخیره می شوند و این فیلم فلش است که در صفحه وب شما قرار داده می شود. هنگامی که مرور گر وب با یک فیلم فلش در صفحه وب روبرو می گردد به صورت اتوماتیک اجراگر فلش را Load می نماید.

فلش با توسل به فرایند ی به نام Tweening عمل متحرک سازی را به راحتی انجام می دهد. در انجام متحرک سازی تنها کافیست در فریمهای شروع و خاتمه تحرک حرکت را تعریف نمائیدو فلش به طور خودکار کلیه فریمهای شروع و خاتمه را تولید می نماید. علاوه بر متحرک سازی از فلش برای تولید سایتهای وب تعاملی ( Intractive ) می توان بهره برد. به عنوان مثال می توانید فیلمی بسازید که کاربر از بین چندین گزینه انتخاب دلخواه را انجام دهد و با انتخاب گزینه های متفاوت عکس العملهای مختلفی را مشاهده نمائید.

ذخیره ی فایلهای فلش از اینترنت توسط Flash Capture 1.55 ::
فرمت فلش یکی از محبوب ترین فرمت های انیمیشن است که مخصوصا در دنیای اینترنت حجم پایینش بسیار فراگیر شده است . بی شک شما نیز با صفحات اینترنتی محتوی این انیمیشن های تبلیغاتی و یا چندرسانه ای بر خورد کرده اید , قصد به ذخیره ی آنها بر روی سیستمتان را داشته اید و به محظ راست کلیک بر روی آنها میبینید که به جای منوی اصلی مرورگر منوی مخصوص فایل فلش که تنظمات آن را داراست ظاهر می گردد . نکته جالب اینجاست که همراه با ذخیره ی کامل صفحه نیز فایل فلش ذخیره نمی شود , شما نیز به ناچار مجبور به جستجوی تمامی Temporary Internet Files برای یافتن فایل فلش Load شده خواهید بود .
آیا به دنبال راهی برای ذخیره ی مستقیم این فایها از اینترنت بوده اید ؟
Flash Capture نرم افزار کوچکی از شرکت نرم افزار Dreamingsoft است که ابزاری اضافی را به مرورگر Internet Explorer ویندوز شما می افزاید که به طور مستقیم توانایی ذخیره ی این فایلها بر روی هارد را به شما می دهد .
برخی ویژگی های این نرم افزار کوچک و بسیار مفید :

ذخیره ی فایلهای فلش تنها با یک کلیک بر روی قسمت اضافه شده به مرورگر .
فرستادن فایلهای فلش به صورت ایمیل به دوستانتان تنها با یک کلیک .
گرفتن عکس از فایل فلش تنها با یک کلیک .
مدیریت فایلهای فلش ذخیره شده در دسته بندی های مختلف .
ذخیره سازی تمامی فلش های موجود در یک صفحه ی وب با یک کلیک .
ویزگی گشت و گذار در تمامی فلش های دیده شده تا کنون توسط اینترنت اکسپلورر .
و ;.

جزییات کامل تر ;
این نرم افزار با ویندوز های 98/Me 2000/XP سازگاری کامل دارد و برای اجرا به IE 5.0 یا بالاتر نیازمند است .
Flash Capture را می توانید از اینجا :
:: تبدیل فایلهای PowerPoint به Flash توسط نرم افزار SameShow 1.4.5 ::

SameShow نام نرم افزار مفیدی از شرکت WonderShare است که به شما اجازه ی تبدیل مقاله ها و Presentation های خود را که به صورت فرمتهای مختلف نرم افزار PowerPoint است را به فایل فلش تبدیل نمایید .
دلایل تبدیل فایلهای PowerPoint به Flash :
حجم فایلهای فلش حاصل به مراتب کمتر از فایل PowerPoint است و به اسانی میتوانید به دوستان خود Email بزنید و آنها به آسانی میتوانند این فایلهای فلش را باز نمایند!

کاربر کنترل بسیار بیشتری میتواند از لحاظ Playback بر روی فایل فلش نسبت به PowerPoint داشته باشد .
فایلهای فلش به مراتب امن تر از فایلهای PowerPoint می باشند و سخت تر قابل نفوذ و تغییرند .
رزولوشن و کیفیت تصویری فایلهای فلش بالاتر و قابل تغییر است .

به آسانی میتوانید آن تحقیق و جستجوی خود به صورت فایل فلش را در اختیار همگان قرار دهید و بر روی اینترنت پخش کنید و در هر مرورگری قابل نمایش خواهد بود
توسط این نرم افزار تمامی ویژگی های صوتی و تصویری PowerPoint شما به درون فایل فلش می آید. همچنین به شما آمکان آن را می دهد تا به PowerPoint انیمیشن های فلش و GIF اضافه نمایید .

دلایل تبدیل فایلهای PowerPoint به Flash :
حجم فایلهای فلش حاصل به مراتب کمتر از فایل PowerPoint است و به اسانی میتوانید به دوستان خود Email بزنید و آنها به آسانی میتوانند این فایلهای فلش را باز نمایند!
کاربر کنترل بسیار بیشتری میتواند از لحاظ Playback بر روی فایل فلش نسبت به PowerPoint داشته باشد . فایلهای فلش به مراتب امن تر از فایلهای PowerPoint می باشند و سخت تر قابل نفوذ و تغییرند . رزولوشن و کیفیت تصویری فایلهای فلش بالاتر و قابل تغییر است . به آسانی میتوانید آن تحقیق و جستجوی خود به صورت فایل فلش را در اختیار همگان قرار دهید و بر روی اینترنت پخش کنید و در هر مرورگری قابل نمایش خواهد بود توسط این نرم افزار تمامی ویژگی های صوتی و تصویری PowerPoint شما به درون فایل فلش می آید. همچنین به شما آمکان آن را می دهد تا به PowerPoint انیمیشن های فلش و GIF اضافه نمایید

فرمت فلش یکی از محبوب ترین فرمت های انیمیشن است که مخصوصا در دنیای اینترنت حجم پایینش بسیار فراگیر شده است . بی شک شما نیز با صفحات اینترنتی محتوی این انیمیشن های تبلیغاتی و یا چندرسانه ای بر خورد کرده اید , قصد به ذخیره ی آنها بر روی سیستمتان را داشته اید و به محظ راست کلیک بر روی آنها میبینید که به جای منوی اصلی مرورگر منوی مخصوص فایل فلش که تنظمات آن را داراست ظاهر می گردد . نکته جالب اینجاست که همراه با ذخیره ی کامل صفحه نیز فایل فلش ذخیره نمی شود , شما نیز به ناچار مجبور به جستجوی تمامی Temporary Internet Files برای یافتن فایل فلش Load شده خواهید بود .

آیا به دنبال راهی برای ذخیره ی مستقیم این فایها از اینترنت بوده اید ؟

Flash Capture نرم افزار کوچکی از شرکت نرم افزار Dreamingsoft است که ابزاری اضافی را به مرورگر Internet Explorer ویندوز شما می افزاید که به طور مستقیم توانایی ذخیره ی این فایلها بر روی هارد را به شما می دهد .
برخی ویژگی های این نرم افزار کوچک و بسیار مفید :

ذخیره ی فایلهای فلش تنها با یک کلیک بر روی قسمت اضافه شده به مرورگر . فرستادن فایلهای فلش به صورت ایمیل به دوستانتان تنها با یک کلیک .
گرفتن عکس از فایل فلش تنها با یک کلیک .

مدیریت فایلهای فلش ذخیره شده در دسته بندی های مختلف .
ذخیره سازی تمامی فلش های موجود در یک صفحه ی وب با یک کلیک .
ویزگی گشت و گذار در تمامی فلش های دیده شده تا کنون توسط اینترنت اکسپلورر .
و ;. این نرم افزار با ویندوز های 98/Me 2000/XP سازگاری کامل دارد و برای اجرا به IE 5.0 یا بالاتر نیازمند است .

 

با انیمیشن از چه زمانی آشنا شدید؟
بادیدن كارتون با انیمیشن آشنا شدیم. 10 سالم كه بود صاحب تلویزیون شدیم و سال های 47-1346 اما تا قبل از آن با تلویزیون نزدیكان با كارتون های خارجی كه از شبكه نفت برای خارجی های ساكن اهواز پخش می شد انیمیشن را می شناختم و با آن آشنا بودم.
من از طرفداران كیهان بچه ها به دلیل داشتن داستان هیا مصور خارجی بودم. در این جمله سه داستان مصور وجود داشت كه آن ها را می بریدم، آرشیو وسپس از روی آن ها نقاشی می كردم.
زمینه ساز انیمیشن همین داستان های مصور و یا اصطلاحا كمك استیرلپ ها هستند.
به انیمیشن خیلی نزدیك می باشند. داستان را به صورت تصویرهای متوالی نقل می كنند و با تصویر سازی كتاب متفاوت اند.
در سن 13 سالگی شروع به كشیدن داستان مصور كردم وتنها سرگرمی من طراحی ونقاشی بود.یكی از سرگرمی های من این بود كه روی ورقه های كالك نقاشی می كردم وداستان خود را روی آن ها منتقل می كردم و به وسیله آیینه ونور آفتاب و ذره بین روی دیوار می انداختم و به بچه ها و هم سن سالهایم نشان می دادم.

فعالیت خود را چگونه آغاز كنیم :
در واقع فعالیت من در زمینه انیمیشن از همان زمان آغاز شده بود. علاقه مندی من به فیلم نقاشی وطراحی بسیار زیاد بود.
اولین باری كه به تنهایی به سینما رفتم در سن 10 سالگی بود كه فیلمی فضایی بود.تصاویر این فیلم برای من بسیار جالب بود.من به فیلم هایی كه می دیدم امتیاز می دادم و آن ها را رده بندی می كردم. اولین فیلم خود را در سن 16 سالگی با دوربین 8 میلی متر یكی از دوستانم كه تك فریم نداشت و هنگامی كه دكمه را فشار می دادم یك بار 10 فریم، یك بار 6 فریم و یك بار 5 فریم رد می شدساختم. من تصاویر خود را به جای افقی، به صورت عمودی طراحی كرده بودم كه راه رفتن را نشان می داد كه تصاویری از كاریكاتور خودم بود.

من در آن زمان از كتاب آقای پرستون بلی كه توسط آقای دكتر زرین كلك ترجمه شده بود بسیار كمك گرفتم.
در سن 13 سالگی هنگامی كه به تهران می آمدم به سینما میرفتم و داستان فیلم هایی را كه می دیدم می نوشتم، دسته بندی و آرشیو می كردم. كتاب هایی كه در مورد سینما چاپ می شد می خریدم. من به وسیله نقاشی كردن هویت پیدا كرده بودم طراحی برای من مانند چوب كبریتی بود كه من از طوفان دریا نجات می داد و به ساحل می رساند.

انیمیشن از دیدگاه شما یعنی :
انیمیشن یعنی لذت بردن، خلق فضا و یا دیدگاه درونی افراد است كه دنیای آن ها قابل رویت می كند. مثل موسیقی و یا ادبیات كه هر یك به شیوه خود بر روی افراد تاثیر گذار هستند.
به نظر شما شرایط لازم برای ورود به این حرفه چیست؟
پشتكار واستعداد. به نظر من پشتكار موثر تر است ودارای نقش اساسی تر نسبت به موفقیت استعداد می باشد. چه بسیار افرادی كه با وجود داشتن استعداد فعالتی لازم برای رسیدن به را ندارد. با پشتكار می توان به استعداد رسید.

آیا اگر باز هم به دنیا می آمدید. این حرفه را دنبال می كردید و اگردنبال می كردید همین مسیر را طی می كردید؟
اگر با آگاهی ها و بینش امروزم به دنیا می آمدم سعی میكردم از زمان و لحظات بیشتر استفاده كنم. در ان زمان دسترسسی به افرادی كه بتوانند مرا راهنمایی كنند تا بهتر و سریعتر مسیر را طی كنم نداشتم. در واقع از زمانی كه وارد دانشگاه شدم مسیر را پیدا كردم اما از انتخاب انیمیشن راضی هستم چون فوق العاده لذت بخش است.

آیا انیمیشن از زندگی شما جداست؟
خیر-انیمیشن در تمام لحظات زندگی با من است من بیشترین موضوع صحبتم با خانواده در مورد كار وانیمیشن است وخانواده مرا در این امر بسیار همراهی می نمایند.
به خصوص همسرم كه با من دسته و هم مسیر است.
آیا جهانی شدن مهم است. آیا شما دوست دارید جهانی شوید؟ برای جهانی شدن چه باید كرد؟
هنرمند دوست دارد هنرش درجهان مورد استقبال قرار گیرد. هر هنری در ذات خودش جهانی است. هر انسانی قسمتی از جهان است و روز به روز كاملتر می شود. كمتر هنری است كه برای فرهنگ خاص تولید شود. هنرهای خاصی در زمان خاص مربوط به یك جغرافیای خاص بودند.اما امروزه به خاطر ارتباطات تقریبا هیچ هنری مربوط به جغرافیای خاص نمی شود انسان به عنوان یك عنصر جهانی هر عنصری كه تولید می كند برای دنیاست. بنابراین من هم مانند هر انسان دیگری دوست دارم كه اثرم در دنیا دیده شود. زمانی انسان خود را با خانه /زمانی با شهر/ زمانی با كشور و در دوره ای دوست دارد خود را با سطح جهانی مقایسه كند تا متوجه شود جایگاهش در دنیا كجاست. اثر هنری بویژه انیمیشن برای بكارگیری است.برای اینكه این امر صورت بگیرد طبیعی است كه باید مانند یك وسیله صنعتی دارای استاندارد باشد. انیمیشن هم باید دارای استاندارد باشد قادر سطح دنیا به صورت یك محصول هنری خوب عرضه شود. باید كیفیت فیلم خوب باشد . دارای متن محكمی باشد. داستان را خوب روایت كندو بتواند با نژادها وزبان های مختلف ارتباط برقرار كند. صنعت سینمایی ژاپن به این موفقیت دست پیدا كرده است. نوع قصه گویی وروایت وحتی گرافیكی كه زمانی عجیب به نظر می رسد امروزه توانسته ارتباط برقرار كند ودوست داشتی جلوه كند. تولید زیاد وسرمایه گذاری از عواملی هستند كه موفقیت را افزایش میدهد. در صنعت هنر انیمیشن هم ما میتوانیم روشی را اتخاذ وابداع كنیم كه وارد بازا مصرف قرار بگیرد تا حداقل گروهی از مردم دنیا از آن استفاده كنند.
شما دارای مدرك كارشناسی سینما هستید. چرا سینما رادنبال نكردید؟ هدف شما از انتخاب انیمیشن چیست؟ در انیمیشن چه بود كه جذب آن شدید؟
زمانی كه كنكور هنر دادم ودر مصاحبه شركت كردم از من پرسیدند چرا سینما را انتخاب كردید؟
پاسخ دادم: من به انیمیشن علاقه مندم وتنها نمونه های كاری كه برای مصاحبه برده بودم طراحی ها ونقاشی هایی بود كه انجام داده بودم وبرخی از كارهایی كه درمجلات چاپ شده بود.
آن ها مرا راهنمایی كردند كه گرافیك یا نقاشی را دنبال كنم ولی من به صراحت به آن ها پاسخ دادم كه نه به نظر من انیمیشن سینماست.
ورد به این رشته متوجه شدم كه چقدر سینما جذاب ست. فیلم زیاد می دیدم و به آن علاقه داشتم اما هیچ گاه تصور این كه فیلمساز شوم را نداشتم. به اینماتور بودن می اندیشیدم اما فیلمساز بودن به نظر خیلی سخت می آمد.من از علاقه مندان مجله فیلم بودم. برای آن ها كاریكاتور می كشیدم و آثارم را در این مجله چاپ می شد. در زمان دانشجویی یك فیلم داستانی، دو فیلم مستند و یك كارگزارشی برای تلویزیون تهیه كردم.
سینما راحت تر از انیمیشن است اما جسارت بیشتری می طلبد. در انیمیشن جسارت كمتر است. اما بعدها متوجه شدم یك انیماتور موفق نیاز به رفت و آمد و شناخت از محیط اطراف خود دارد. علت ادامه ندادن سینما علاقه به انیمیشن بود. شیوه بیان در انیمیشن یك هنر مستقل است وهنر هشتم محسوب می شود و نباید آن را جزء زیر مجموعه سینما قرار دارد.
به هر حال من به كمك انیمیشن بسیار نكته بین شده بودم ودر سال دوم دانشگاه به كمك همسرم یك كارگاه انیمیشن در دانشگاه سینما دایر كردیم. این كارگاه 2 سال فعالیت داشت واین مدت هفت فیلم به كمك سایر دوستان كه در این كارگاه شركت داشتند ساخته شد. و در بخشی از جشنواره انستی فرانسه به عنوان نگاهی به انیمیشن امروزایران ارایه شدند. در آن زمان تنها از كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و ازكارگاه كوچك فیلم فرستاده شده بود و این موضوع برای ما بسیار جالب وحائز اهمیت بود.
این كارگاه باعث شد كه ما در حین خواندن سینما، انیمیشن را هم فرا بگیریم در آن زمان كسی به ما انیمیشن نمی آموخت و ما خودمان مكمل و آموزگار خود بودیم.
بیشتر فعالیت های شما در چه زمینه ای بوده است؟ (ساخت انیمیشن، تدریس، مدیریت ،….)
در زمان شروع فعالیت من حیطه انیمیشن بسیار ناشناخته بود و حتی در جامعه هنری نیز خیلی شناخته شده نبود.
از راه انیمیشن درآمدی كسب نمی شد. من شاغل زیادی را تجربه كرده ام.مدتی به تدریس هنر در مدارس مشغول بودم. ساخت گزارش های كوتاه تلویزیونی را تجربه كرده ام. در سازمان عمران كیش مسئول قسمت صمعی و بصری بوده ام. و در صنایع بنیاد مسئول ساخت فیلم های آموزشی. اما هر كجا كه رفتم و در هر شغلی كه بودم واحد انیمیشن را راه اندازی كردم. و در این زمینه هم فعالیت داشتم.
مدت 2 سال به واحد انیمیشن صدا وسیما رفتم. در این مدت برای گروه كودك به اتفاق همسرم 2 مجموعه 8 رنگ معرفی می شدند و در مجموعه خط های ساده، مدادی بود كه به كوكان آمزوش نقاشی می داد.
چند تیتراژ كار كرده ام مانند تیتراژ برنامه پرپرك.
تا سال 1369 تبلیغات از تلویزیون ممنوع بود و پخش نمی شد. كم كم تبلیغات زنده شدند. من جز اولین كسانی بودم كه تبلیغات تلویزیونی را انجام دادم.
اولین كار تبلیغاتی من كاری بود به سفارش جهاد دانشگاهی با موضوع آموزش نقاشی و به صورت انیمیشن ارایه شد.
تیزر دیگری كه كارزنده بود با موضوع بانك تجارت كه در آن زمان موفق ومعروف شده بود. البته من جز تیم اجرایی آن بودم. مضمون كار این بود كه از كودكی پرسیده می شد:
«كوچولو كجامی ری؟ پاسخ می داد: بعدا«بهتون می گم»
پس از آن تور كاژهایی برای بانك تجارت انجام دادم.
من حدود 40 تیزر تبلیغاتی را كار كرده ام.

سبك شما چیست؟
من همیشه به اقتضای موضوع سبك خود را تغییر می دهم و دارای سبك واحدی نیستم.
تقریبا بیشتر تكنیك ها را تجربه كردم. اما بیشتر نقاشی متحرك كار كرده ام.
توركاژ روی فیلم/ سه بعدی/ كات اوت/شن زیر دوربین/ پیكسل ایشن متحرك سازی اشیا/نقاشی روی شیشه/
كه برخی از آن ها در مرحله تجربه باقی وبرخی دیگر تبدیل به فیلم شده اند و به نتیجه نهایی رسیده اند. تنها تكنیكی كه تجربه نكرده ام انیمیشن عروسكی به صورت تك فریم است. بنابراین سبك من بنا به موضوع تغییر می دهم. اگر موضوع تبلیغاتی است سعی می كنم فضا شاد و نشاط آور باشد كه با كمك انیمیشن این اتفاق می افتد.

از میان تكنیك های انیمیشن با كدامیك ارتباط بیشتری برقرار می كند؟
از میان تكنیك های انیمیشن علاقه زیادی به تور كاژ فیلم دارم. یعنی دوی چهره وفریم به فریم فیلم تغییر ایجاد كنم خصوصا در كارهای تبلیغاتی .تلفیق انیمیشن با فیلم زنده برای من بسیار جذاب است. به نظر من یك موجود زنده صریح تر بهتر مفهوم را القا می كند اما با این حال از عنصر زنده هم به صورت عادی استفاده نمی كنم وسعی می كنم تغییرات در ان ایجاد كنم برای جذابیت بیشتر فیلم هنری باید جذاب باشد. یعنی جذابیت برای من همتراز با مفهوم است.
دوست دارم مخاطب اول جذب تكنیك شود بعد مفهوم و محتوا. به هر حال من تكنیك مشخص وواحدی را استفاده نمی كنم.
آیا ایده آثارتان متعلق به شماست واگر هست این ایده ها چگونه به ذهنتان می رسد؟ «منظور این كه برای دستیابی به ایده های خوب و ناب كه قابلیت تصویری داشته باشند باید چه كرد؟
زمانی حساسیت روی ایده آثارم داشتم كه حتما متعلق به خودم باشد. زمان زیادی طول می كشید تا به ایده ای برسم اما با گذشت زمان سعی كردم كه از افكار دیگران ،از لابه لای صحبت هایش وشنیده هایم برای بدست آوردن ایده استفاده كنم. من همیشه سعی می كنم خوب بشنوم وگوش كنم. باید در فضاهایی قرا رگرفت كه ایده در آن وجود داشته باشد.
به عنوان مثال برای ساخت فیلمی با موضوع اعتیاد باید به جمع معتادین رفت واز رفتارها و زندگی آن ها ایده گرفت. با نشستن در اتاق ایده به سراغمان نمی آید. نباید صبر كرد تا ایده به سراغ ما بیاید.
باید سعی كنیم آرشیو ذهنی ما پر از ایده باشد تازمانی كه به آن احتیاج پیدا كردیم از آن استفاده كنیم. سعی كنید یخچال ذهنتان همیشه پر از ایده باشد. تا زمانی كه لازم به استفاده از آن شد در یخچال را باز كنید واز ایده هایتان استفاده كنید. ایده های خوب را از میان تصاویر و مطالب روزنامه ها –عكس ها. نقاشی ها و از محیط اطراف و … می توان جستجو كرد.

آیا شما با انتخاب انیمیشن به هدف خود رسیده اید؟ كدام مهمتر است هدف یا مسیر؟
من با انتخاب انیمیشن به بزرگترین هدفم كه لذت بردن از زندگی است رسیدم.
از خودم واز این كه به دنیاآمده ام راضی هستم وبا انتخاب این حرفه به بهترین شكل به رضایت باطنی رسیدم.
من فكرمی كنم هدف مشخصی وجود ندارد. چون همه چیز بی پایان است.چقدر موفقیت كافی است؟ چقدر پول دار شدن لازم است؟ مشخص نیست به اعتقاد من ما همیشه در مسیریم. در لذت در مسیر بودن بهتر از به مقصد رسیدن است من این حرفه را دنبال نكردم تا به پول یا به شهرت برسیم من این حرهف را به خاطر تنها علاقه باطنی واحساس نزدیكی به این هنر، دنبال كرده ام.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 17 آذر 1395 ] 4:42 ] [ علی ]

[ ]

سئو سایت ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]