مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله ديپلماسي شهري و نقش آن در برندينگ شهري با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ديپلماسي شهري و نقش آن در برندينگ شهري با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ديپلماسي شهري و نقش آن در برندينگ شهري با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله ديپلماسي شهري و نقش آن در برندينگ شهري با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ديپلماسي شهري و نقش آن در برندينگ شهري با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: ششمین کنفرانس ملی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری با تأکید بر مؤلفه‌های شهر اسلامی
تعداد صفحات: 16
چکیده:
پدیده جهانی شدن باعث به وجود آمدن فرصت ها و چالش های فرا مرزی و به تبع آن مفهوم حکمرانی جهانی شدهاست که این امر باعث ظهور بازیگران جدید بین المللی در قالب سازمان ها ، نهادها و انجمن های بین المللی مدنی درعرصه جهانی شده است. در این راستا کلانشهرها و شهرهای جهانی سعی می کنند با ابزار دیپلماسی شهری، میزانمشارکت و همکاری های بین المللی خود را در موضوعات جهانی بالا ببرند تا از این طریق موقعیت برتری را درسیاست گذاری ملی و جهانی کسب کنند. مفهوم دیپلماسی شهری به عنوان مولفه های تأثیرگذار می تواند در ارتقایموقعیت کلانشهرها و شهرهای جهانی در حکمرانی جهانی و ایجاد برندینگ شهری تاثیر به سزایی داشته باشد . امروزهنوع نگاه به شهرها و اجزای آنها اعم از دولتی یا خصوصی، از واحدهای انفعالی به برندهای پویا و اثرگذار تغییر یافتهاست. در این حالت شهرها در عین هماهنگی با دولت کل، از نوعی استقلال اثر گذار و محرک برخوردارند و می تواننددر جهت حداکثر سازی منافع شهروندانشان ابتکار عمل به خرج دهند. مدیران شهری با در نظر گرفتن مصالح شهری وشهروندان، سیاست های کلان و استراتژیک را به نوعی تدوین یا اصلاح می کنند که ضمن انطباق با دیددگاه ها، گرایشها، تمایلات، نقاط قوت و خواست های اجزای تشکیل دهنده شان، منافع این اجزا را حداکثر کنند و با توانا کردنمدیریت در بالا بردن کیفیت و سطح زندگی تمامی ذی نفعان می کوشند تا تجربه افراد از شهر را معنی دار و به یادماندنی کنند. شهرت و آوازه شهرها که از آن به برند شهری (city brand) نیز تعبیر می شود، آمیزه ای از هویت تاریخی،ویژگی های اجتماعی، نهاد های تمدنی، فعالیت های تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی و مناسبات سیاسی و بین المللیهر شهر است که بر آیند آن معمولاً به طور فشرده در قالب یک کلمه یا یک عبارت کوتاه خلاصه می شود آنچه که اینامر مهم را عملی می سازد استفاده از ابزار و مولفه تأثیر گذار دیپلماسی شهری در عرصه بین المللی است چر ا کهکارگزاران دیپلماسی شهری می توانند با تکیه بر دانش و مهارت خود سیاست گذاران و همچندین افکار عمومی را درجهت منافع شهر متبوع خود هدایت کنند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 21 ]

[ چهارشنبه 17 آذر 1395 ] 4:37 ] [ علی ]

[ ]

سئو سایت ساخت وبلاگ افزودنی های بتن
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]