مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله اثرات افزودن هيدروژن و تاثير دماي سوخت و دماي هواي ورودي در توربين هاي گازي مورد استفا


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثرات افزودن هيدروژن و تاثير دماي سوخت و دماي هواي ورودي در توربين هاي گازي مورد استفاده در تاسيسات تقويت فشارگاز به منظور کاهش اکسيد نيتروژن با word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثرات افزودن هيدروژن و تاثير دماي سوخت و دماي هواي ورودي در توربين هاي گازي مورد استفاده در تاسيسات تقويت فشارگاز به منظور کاهش اکسيد نيتروژن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله اثرات افزودن هيدروژن و تاثير دماي سوخت و دماي هواي ورودي در توربين هاي گازي مورد استفاده در تاسيسات تقويت فشارگاز به منظور کاهش اکسيد نيتروژن با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثرات افزودن هيدروژن و تاثير دماي سوخت و دماي هواي ورودي در توربين هاي گازي مورد استفاده در تاسيسات تقويت فشارگاز به منظور کاهش اکسيد نيتروژن با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: پنجمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت
تعداد صفحات: 15
چکیده:
تولید آلاینده ها در توربین های گازی به واسطه استفاده از سوخت های فسیلی، بهره گیری از روش های کاهش این آلایندگی ها را ضروری می سازد. در کار حاضر افزودن هیدروژن به سوخت گاز طبیعی مورد استفاده در توربین های گازی و کاهش دمای سوخت و هوای ورودی به آن به عنوان روشی برای کاهش آلایندگی اکسید نیتروژن در محصولات احتراق، بررسی شده است. برای این منظور ابتدا فرآیند احتراق در توربین گازی، با سوخت پایه گاز طبیعی توسط روش های CFD شبیه سازی و مقدار اکسید نیتروژن حاصله از مدل با مقدار تجربی موجود مقایسه و توافق خوبی مشاهده شد. پس از اطمینان از صحت عملکرد مدل، سوخت هیدروژن در درصدهای جرمی مختلف، به سوخت گاز طبیعی افزوده شد و آلایندگی توربین گازی در ترکیب سوخت جدید بررسی گردید. در ادامه اثرات دمای سوخت و هوای ورودی به محفظه احتراق در میزان آلایندگی اکسید نیتروژن نیز بررسی شد. نتایج این بررسی نشان می دهد که مقدار اکسید نیتروژن تولیدی در محفظه احتراق توربین گازی با افزودن هیدروژن به ترکیب سوخت آن به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد، همچنین کاهش دمای سوخت و دمای هوای ورودی به محفظه احتراق نیز منجر به کاهش اکسید نیتروژن تولیدی می گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 26 ]

[ چهارشنبه 17 آذر 1395 ] 2:49 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]