مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در بانکداري الکترونيک با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در بانکداري الکترونيک با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در بانکداري الکترونيک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در بانکداري الکترونيک با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در بانکداري الکترونيک با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 17
چکیده:
سیستم بانکداری الکترونیکی یکپارچه سیستمی است که کلیه محصولات و خدمات بانکی و عملیات راهبری ومدیریت آنها را از طریق دسترسی به پایگاه داده های مشترک و متمرکز در قالب یک سیستم ارایه میکند که انعطاف پذیری این سیستم و مشتری محوری از ویژگیهای مهم آن است . مزایا و نتایج حاصل از راهاندازی سیستمهای جامع بانکی در برنامه توسعه بانکداری الکترونیکی مواردی همچون افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق ارایه محصولات و خدمات متنوع، افزایش بهرهوری عملیاتی، افزایش کارایی و بهره وری منابع انسانی، مدیریت هزینههای عملیاتی و نگهداشت و توانایی بیشتر در تبعیت و انطباق با الزامات قانونی داخلی و خارجی را در برمیگیرد . خدمات الکترونیک مبتنی بر بانکداری جامع امکان کنترللحظه ای سود و زیان و روند جذب منابع و اعطای تسهیلات فراهم می آورد بنا براین فراهم آوردن امکانات بانکداری متمرکز الکترونیک در دراز مدت سبب کاهش چشم گیر هزینه ها خواهد بود. بنابراین باید حس اعتماد و آسودگی خاطر در مشتری ایجاد کند تا وی را به استفاده مجدد از آن ترغیب کند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 15 ]

[ دوشنبه 25 بهمن 1395 ] 7:00 ] [ علی ]

[ ]

سئو سایت ساخت وبلاگ افزودنی های بتن
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]