مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله بررسي رابطه بين آميخته هاي بازاريابي سبز و دو مولفه رفتار زيست محيطي و نگرش زيست محيطي


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي رابطه بين آميخته هاي بازاريابي سبز و دو مولفه رفتار زيست محيطي و نگرش زيست محيطي گردشگران با word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي رابطه بين آميخته هاي بازاريابي سبز و دو مولفه رفتار زيست محيطي و نگرش زيست محيطي گردشگران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي رابطه بين آميخته هاي بازاريابي سبز و دو مولفه رفتار زيست محيطي و نگرش زيست محيطي گردشگران با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي رابطه بين آميخته هاي بازاريابي سبز و دو مولفه رفتار زيست محيطي و نگرش زيست محيطي گردشگران با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری، منابع طبیعی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 19
چکیده:
این پژوهش با هدف تاثیر آمیخته های بازاریابی سبز بر رفتار و نگرش زیست محیطی گردشگران طراحی و اجرا شده است. پژوهشحاضر از حیث هدف، توصیفی و از حیث نحوه گردآوری داده از نوع پیمایشی- همبستگی است.اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه طیف لیکرت گردآوری شده اند. جامعه ی آماری مطالعه حاضر کلیه گردشگران داخلی که درسال 92 و 93 به مناطق مختلف ایران سفر کرده اند، می باشد بر این اساس تعداد 386 نفر از گردشگران داخلی به طور تصادفیانتخاب شده و نظرات آن ها در رابطه با وضعیت فعالیت ها و اقدامات مرتبط با بازاریابی سبز در صنعت گردشگری که در طی سفر خودبا آن مواجه بوده اند بررسی گردید. همینطور وضعیت نگرش و رفتار زیست محیطی گردشگران مورد تحلیل قرار گرفت. برای آزمونفرضیه ها از روش آزمون همبستگی اسپیرمن به کمک نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج پزوهش نشان می دهد که بین هریک از آمیخته های محصول سبز، افراد سبز و مشارکت سبز و مولفه نگرش زیست محیطی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.همچنین بین هر یک از مولفه های فرآیند بسته بندی و مشارکت سبز و رفتار زیست محیطی مصرف کننده نیز رابطه مثبت و معنادارحاکم است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 16 ]

[ دوشنبه 25 بهمن 1395 ] 6:38 ] [ علی ]

[ ]

سئو سایت ساخت وبلاگ افزودنی های بتن
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]