مرکز مقالات امام موسی کاظم (ع)

دانلود مقاله عوامل موفقيت تجارت الکترونيک از ديدگاه دانشجويان دانشگاه پيام نور(مطالعه موردي : دانشگ


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله عوامل موفقيت تجارت الکترونيک از ديدگاه دانشجويان دانشگاه پيام نور(مطالعه موردي : دانشگاه پيام نور مرکز گنبدکاووس) با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله عوامل موفقيت تجارت الکترونيک از ديدگاه دانشجويان دانشگاه پيام نور(مطالعه موردي : دانشگاه پيام نور مرکز گنبدکاووس) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله عوامل موفقيت تجارت الکترونيک از ديدگاه دانشجويان دانشگاه پيام نور(مطالعه موردي : دانشگاه پيام نور مرکز گنبدکاووس) با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله عوامل موفقيت تجارت الکترونيک از ديدگاه دانشجويان دانشگاه پيام نور(مطالعه موردي : دانشگاه پيام نور مرکز گنبدکاووس) با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور
تعداد صفحات: 9
چکیده:
از مهم ترین پیامدهای جهانی شدن بر اقتصاد کشورها، رشد تجارت الکترونیک است که عناصر آن تبادل الکترونیک داده و تجارت اینترنتی بوده و بیانگر ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار و مدیریت است. در تحقیق حاضر که به منظور بررسی نگرش دانشجویان رشته فناوری اطلاعات و کامپیوتر دانشگاه پیام نور گنبد نسبت به عوامل حیاتی مؤفقیت تجارت الکترونیکی انجام گرفته است، پرسشنامه ای شامل 29 سؤال در 4 طبقه، طراحی گردید. نمونه ای تصادفی شامل 50 دانشجو در این مطالعه شرکت داشتند. نتایج مطالعه نشان می دهد که هیچ عقیده منفی نسبت به استفاده از تجارت الکترونیکی در بین دانشجویان مرکز وجود ندارد و دانشجویان بر این باورند که این نوع از تجارت، مزایایی برای آن ها به همراه دارد و این، در حالی است که دانشجویان شناخت خوبی از موانع تجارت الکترونیکی داشته اند. همچنین دانشجویان مناسب-ترین روش آشنایی با تجارت الکترونیکی را تبلیغات رسانه ها دانستند. دسترسی آسان و زیرساخت مناسب، و نیز آگاهی بخشی و آموزش در استفاده از آن را به عنوان مؤثرترین عوامل مؤفقیت تجارت الکترونیکی انتخاب کردند


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 12 ]

[ چهارشنبه 6 بهمن 1395 ] 13:11 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]